úterý 4. března 2014

RC Recenze: Hrej Hráčem


KnihaHrej Hráčem
Autor: Emma Hart
Počet stran:  248
Vazba: Hardback
Vydáno: 2013/12
Nakladatelství: Galatea


Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne.


Operace Hrej hráčem může začít.... 

Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on? Plán je přimět tu paličatou a nedostupnou „královnu univerzity“, aby se do něj zamilovala, svést ji, a pak ji srazit na kolena.


Ani jeden z obou aktérů netuší, že život může změnit pravidla hry… Možná oba zjistí, že nejde člověka soudit podle prvního dojmu…



*******

Nenáviděla jsem ho na první pohled...

Obálka, aneb co je hned po příběhu na knize to nejdůležitější    
Obálka knížky se mi dost líbí. Určitě dokáže čtenáře z regálu v knihkupectví zaujmout.


Vzhůru k příběhu, aneb mé pocity z něj  
Jsem nenapravitelná romantička! Romantické příběhy se zajímavou zápletkou a dobrým koncem jsou pro mě přesně tím pravým šálkem čaje a mohla bych je číst donekonečna! A tak, když jsem jednoho dne narazila na anotaci knížky Hrej Hráčem, věděla jsem, že je to knížka přímo pro mě a že by se mi mohla líbit. Na knížku jsem byla zkrátka zvědavá už od prvního okamžiku - vypadala opravdu dobře...


Po přečtení můžu naštěstí říci, že příběh nevypadal dobře jen podle anotace, on byl dobrý i po přečtení! Byl dokonce ještě víc než jen dobrý. Byl skvělý! Knížka se mi opravdu hodně moc líbila. Četla se hrozně dobře, děj ubíhal rychle a vůbec se mi nestalo, že bych se u nějaké pasáže nudila. Možná za to můžou i menší kapitoly, že děj tak krásně plynul. 


Místo útěku však jako v transu pokládám své ruce na spletenec rukou přede mnou: ,,Přijímám".

Knížka je napsaná ze dvou pohledů a to z pohledu dvou hlavních hrdinů Maddie a Bradena, což se mi osobně moc líbilo, protože je vždy zajímavé vidět příběh z dvou úhlů a obzvláště, když je to z pohledu dvou různých pohlaví - člověk se občas pobaví u toho, jaký pohled na danou věc má dívka a jaký pohled kluk. Někdy si říkám, že by bylo zajímavé podívat se na svět klučičíma očima a tady se mi to splnilo =D. 

Nápad na knížku se mi strašně moc líbil. Jak jsem již řekla, knížka se mi četla moc dobře, příběh je opravdu skvěle napsaný a rozhodně dokáže zaujmout. Pokud jsou vaším oblíbeným žánrem romantické příběhy, určo na tuto knihu v knihkupectví mrkněte - stojí za to!

"Tak co?" nenechá se odbýt Ryan. "Jdeš do toho?"
"Výzva přijata," neváhám a opírám si hlavu o ruce za hlavou. 

Knížka Hrej hráčem se u mě rozhodně zařadila na seznam povedených knih, jaké jsem kdy četla. Někdo třeba může namítat, že je příběh například víceméně předvídatelný, ale víte co? Mně to vůbec nevadilo. Knížku jsem si moc užila. I když musím říci, že někdy děj zabíhal až do moc velkých detailů...

Shrnutí
Knížka rozhodně dokáže čtenáře zaujmout. Dokonce tato knížka dokáže i něco, co jsem nikdy nečekala, že se mi při čtení knížky stane. Při čtení jsem totiž díky hlavní hrdince a její závislosti na Starbucksu dostala obrovskou chuť na borůvkový muffin a čokoládové frappuccino, který se v příběhu vyskytoval až nezdravě a nebezpečně často =D. 




Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Galatea
za poskytnutí recenzního výtisku.

* zdroj obálky a anotace - knihygalatea.cz
* zdroj doplňujících obrázků - google.cz 

5 komentářů:

  1. Tahle knížka se mi taky moc líbila až jsem byla docela překvapená :) a už se moc těším na další díl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, to jsme dvě - taky jsem hodně zvědavá na pokračování! :))

      Vymazat
  2. Téhle knížce zatím odolávám, mám z ní trochu obavy..ale uvidíme :) pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)). Pokud se do ní jednou pustíš, doufám, že tě nezklame! :))

      Vymazat
  3. Pekná recenzia.
    Knižku by som si rada prečítala, vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat