neděle 27. října 2013

Shrnutí týdne, aneb co by vás mohlo zajímat (21. - 27.10.)

O letních prázdninách jsem měla takový, dá se říci, sen, že budu každý týden točit Týden s knížkou. Bohužel, realita je krapet jiná. Díky škole a předmětům nemám na blog a knížky zas až tolik času, na to ještě točit každý týden videa. Je mi to trochu líto, protože mě to svým způsobem bavilo, ale nedá se nic dělat :(. Neříkám ale, že se k tomu jednou nevrátím...

Ráda bych ale "vždycky" nějaké zhodnocení uplynulého týdne udělala - však víte, co myslím nebo ne? :D. 

Týkalo by se to toho, co zrovna vlastně čtu, co říkám na nové epizody seriálů, které jsem shlédla anebo vám prostě jen představím knížky, které mě zaujaly a tak podobně. Zkrátka se to bude týkat věcí, které bychom mohli mít spolu společné ;).

Doufám, že se toto Shrnutí stane alespoň po nějaký čas mou pravidelnou "rubrikou" =D. Dneska to bude tedy takové "menší" shrnutí týdne od 21. do 27. října.



Knížky, knížky a ještě jednou knížky...
V týdnu jsem dočetla první díl série Hraničářův učeň, na blogu můžete už i najít recenzi. Ve zkratce můžu říci, že kniha se mi moc líbila a rozhodně se chystám na další díly. 
Dneska jsem dočetla knížku Štěstí na dosah a řeknu vám, kniha mě docela dost zklamala. No, jsem docela ráda, že má tak malý formát...
Zrovna teďka čtu Tygrovo prokletí. Na tuto knížku jsem si brousila zoubky už opravdu dlooouho, takže jsem strašně moc ráda, že ji konečně čtu. 
Potom mám ještě rozečtenou knížku Město z kostí - bohužel jsem nejdřív viděla film, ale i tak jsem byla na knížku zvědavá, všude jsem totiž slyšela, jak je film oproti knížce horší a tak podobně - chtěla jsem si na to zkrátka udělat svůj názor :).



Co bych bez těch amerických fantasy seriálů jen dělala?
Co se tedy týče seriálového okénka - v úterý jsem koukala na nový díl seriálu Once Upon a Time. Celkově mám tento seriál moc ráda, ale nějak mi připadá, že příběh začíná tak trochu stát a nic se pořád neděje, což mě mrzí. 
Snad nebudu nějakým způsobem spoilerovat, když tak zbytek odstavce přeskočte ;) - Petr Pan mě "začíná" pěkně štvát, ale na druhou stranu mám teď ráda Hooka, ale pořád od něho čekám nějakou tu jeho habaďuru a podraz, vy ne? 
Tohoto pocitu z něj se asi jen tak nezbavím =D. Na co jsem ale taky zvědavá je to, co bude dál s princem Charmingem - to jeho zranění nevypadá moc dobře...

Jak už možná víte, většina seriálů má teď nově své spin-offi, které se zaměřují na vedlejší postavy (nebo tak jsem to alespoň pochopila =D). Včera jsem mrkla na nový "seriál" Once Upon a Time in Wonderland a nevypadá to vůbec špatně. Řekla bych, že se to celé bude točit kolem Alenky v říši divů.. =D.

A pak jsem samozřejmě nevynechala ani nový halloweenský díl Pretty Little Liars. I když musím říci, že mě to docela zklamalo. To, že je Alison naživu, jsem věděla nebo spíš už dlooouho tušila - myslím ale, že to nebude jen tak - v PLL není nikdy nic jen tak, že?
Strašně mě ale štve, že se všechno pořád a pořád zamotává do sebe a člověk opravdu absolutně neví, na čem je - vím, je to asi účel... 
Teď se k tomu celému humbuku přidal ještě Ezra, u kterého pořád nevíme a určitě ještě dlouho ani vědět nebudeme, jakou roli v tom všem hraje. Stejně si ale pořád tak nějak myslím, že vyloženě špatnej nebude (njn, možná jsem moc naivní =D). No, uvidíme, jak to bude po zimní pauze pokračovat, ale upřímně bych byla docela ráda, kdyby PLL touto čtvrtou sérií skončily, pátou sérii bych asi už psychicky nezvládla =D.

A když už jsme u těch spi-offů, byla jsem samozřejmě taky zvědavá na Ravenswood, kam z PLL odešel Caleb. Na první díl jsem koukala večer, než jsem šla spát, a takovou chybu už neudělám =D. Nevím, jestli se tedy zrovna stanu pravidelnou sledovatelkou, úvodní díl nebyl špatný, byl jen trochu děsivější =D.

Dokonce jsem i objevila nový seriál, který se jmenuje The Tomorrow People. Je to o lidech s nadpřirozenými schopnostmi... Víc vám o této seriálové novince asi zatím neřeknu, viděla jsem teprve první díl ;). Ale zaujalo mě to a dobře, taky se musím přiznat - hlavní postava Stephen nevypadá vůbec špatně (věděli jste, že je to bratranec neohroženého Olivera Quenna ze seriálu Arrow?! =D). No, až bude zase čas, mrknu na další díl/y :).


Proč pořád vychází tolik zajímavých knih?!
A jaká knížka mě za tento týden asi nejvíce zaujala? Jmenuje se Tahle píseň ti změní život a je to čerstvá novinky od nakladatelství CooBoo. Pokud vůbec netušíte o čem kniha je, anotaci si můžete přečíst tady

Knížka na mě působí celkem zvláštně, kort ta obálka. Upřímně jsem si z ní udělala vlastní optický klam (stalo se to asi jenom mě, co? =D). Co se týče anotace, ta mě hned zaujala. Myslím, že kniha bude hodně pocitově založená a bude to takový ten příběh, ze kterého plyne spousta ponaučení a tak. No, myslím, že to je knížka přesně pro mě :). 


Tak a to by bylo ÚPLNĚ vše... Upřímně, pokud jste se dostali AŽ sem, máte můj upřímný obdiv xD. Příště se pokusím trošku šetřit slovy, ale když.. já vám toho chtěla tolik říct =D.

Budu moc ráda, pokud mi do komentářů napíšete, co zrovna třeba čtete, nebo jaká kniha vás v poslední době nejvíce zaujala. Pokud sledujete stejné seriály jako já, klidně mi napište, co na ně říkáte :). 

Na další článek se můžete těšit zase za týden ;).

2 komentáře:

  1. Já jsem před chvíli taky dočetla knížku Štěstí na dosah, bylo to milé čtení, ale taky mě zklamala.. Jinak moc pěkný článek, pokračuj v tom ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Tygrovo prokletí jsem už četla a je to úžasná knížka :)

    OdpovědětVymazat